Iskareita ei olla vaihtamassa tässä vaiheessa joten niillekin annettiin kevyt hionta ja pari kerrosta uutta maalia. Pikaisesti testattuna iskareissa oli yllättävänkin paljon potkua jäljellä joten kyllä noilla vielä pärjää.
Hieman on korkeuseroa |
Sen sijaan jousi lautasilla oli tosiaan tullut vaihtokilometrit täyteen. Toki tiesin jo että lautasosa oli täysin vanhoista karissut mutta nyt kun sain uudet haettua tullista, tajusin vasta kuinka paljon materiaalia oli kadonnut. Ihmekään jos perä oli hieman matalalla.
Puuttunut jousikin tuli suoraan postiin eikä jäänyt tullin haaviin joten pääsin maalaushommiin odotettua aikaisemmin. Olisin halunnut pulverimaalauttaa jouset mutta valitettavasti budjetti ei anna tässä vaiheessa periksi. Monta kerrosta eri Mastonia niin eikö siitä jonkinlaista suojaa saa. Hieman on lyhyemmät nuo uudet jouset mutta vastaavasti sitten paksumpaa lankaa.
Uusi ja vanha |
Nyt kun vielä tulisi tilaamani silikoniletkut konehuoneeseen niin saisi alkaa laittamaan autoa nippuun. Myyjä kehui laittaneensa jo toisen satsin letkuja tulemaan kun ensimmäinen hukkui matkalle. Saas nähdä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti